orkar inte mer..

.., asså jag orkar inte ha ont i den här jävla nacken längre, !
det är skit tråkigt att bara sitta ner i samma gammla soffa varje dag, kan inte någobn ängel komma och fixa det åt mig? Jag får bara sitta och äta smärstillande tabletter som smakar piss, och kan inte röra mig heller.

Ajja, det blir väll bättre snart hoppas jag, ..
Har precis varit och hälsat på mormor loch morfar, för att se hur morfar mår, ..
Han mådde väll sådär, han mådde illa efter sina tabletter och så hade han JÄTTEont i axeln ..

nu är det väll bara att hoppas att vi blir bättre,  morfar och jag, kan säga att på onsdag eller torsdag ska man kanske träffa Ebba, det kommar iallafall bli roligt.

Ha det bra, kramisar w!lmah <3 


tänkte lägga ut en bild på hur man ser ut nu, men ni vill inte se, det är ingen rolig syn precis.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback