Tisdagen med maja och agnes den 2 mars

Hejj , :)

skolan var väldigt (o)intresant idag , ;)
Iaf, efter skolan var jag med Maaja och Agnes , :)
Innan vi gick hem till Maaja , så skulle vi hämta Agnes lillsyrra , Elsa , såå himmla sköön tjej asså ! , ;)
På vägen hade alla lite krig med varandra , :) <3
När vi väl var hemma hos Maaja , så satte vi oss vid datan , och skrattade lite , ;) <3
Sen så skulle Maaja ta ett kort på miog och Agnes , det fick hon ^^
men sen blev det bara fler och fler bilder tagna , och dom är ju snygga , vi borde söka in till top modell , ;) <3
Måånga bilder blev det , som sagt , jag har inte bilderna , men om ni vill se dom så gå in på http://maajapersson.blogg.se/ , men ... !
Inte förrän ni har kollat in min blogg , ;)

Det var min dag , :)
Hare toppen (yy'
¨





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback