en helt vanlig dag

hej
Skolan var väldigt (o)intresant idag också , :)
Men ändå kuul , det ända tråkiga var att jag stukade foten idag , men det kommer nog inte att kännas imorrn , då kan jag Agnes och Natta sjunka ner i snön som vi gjorde idag , :DDDD
Så himmla kuul asså , ingen kan slå oss , med rolighet ? hah ! <3
Efter skolan blev det iaf att halta hem , när jag var hemma åt jag pizzan som min grupp , grupp 2 , hade gjort idag på hemkunskapen , :DD
Efter ett tag så satte jag mig vid datan , och kollade lite på bdb , och andras bloggar , shiit vad fina bloggar alla har asså ! :) <3
Sen vare träning , jag var med på den när jag hade en stukad fot , konstigt jag vet , men jag är lite ovanlig ! ;) <3
Det gick ju toppen på gympan , jag gjorde väärsta faiilen asså , gick och snacka med belli och såg inte gropen framför mig och rammlade ner i den , smartast.se ! ;)

Det är mitt fel








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback