kajsa & match <3

shulululululululu ! <3

idag var jag med Kajsa , riktigt kul vare , (:
först gick jag upp till duve och där var Kajsa , Simon (hennes bror) skulle spela innebandymatch mot norrköping tror jag x'dd
det gick bra (yy'
dom vann med 10-2 tror jag , eller så var det 10-1 , ;)
efter matchen så gick vi hem till mig och då satt vi vid datan , vi chattade med Hanna , kul som vanligt.
och så dampade vi med musik , haha , bääst :)
sen så vare våran tur att spela match , vi gick upp till duve och där så mötte vi Maja , och Lollo :)
sen så kom Felicia och vilma , sen kom hela gänget tillsammans och vi hämtade nyckeln och gick in till omklädningsrummet och bytte om , sen vare match :D
i första halvleken så stog det 1-1 , sen i andra stog det 1-5 , :(
sen i sista så stog det 2-8 , det var också slutresultatet , ^^

då gick jag hem , åt mat , fläskkotlett och potatis :)
sen så kylde jag min lilla dumma fot som jag hade stukat , :(
och nu så sitter jag och bloggar , om min dag , :)

hare bra , <3

KRAM PETTERSSONW <33






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback