soft skola, träning

Idag så var det skola, soft dag !
Shemat, Ma, haha, Agnes och jag slapp, för vi skulle planera till Roliga timmen :)
Sen rast, lite underlig, Lukas frågade på typ alla tjejer i klassen, Amanda, Maja, Mig, Agnes och Anne, :o
efter den muppade rasten, Roliga timmen, sen lunch sen hejdå, :)

Så jävla skön dag asså (a'
och nu sitter jag här och chattar med Angelika och Amanda.
Haha, vi är så sociala mot varann asså, vi svarar typ efter 5 min bara, ;)
Och snart så ska jag på träning, gympa, hoppas att Hanna och Moa kommer (Y'
Och jag måste ju bara meddela att  vecka 26 ska jag sova med världens bästa super duper tjej, nämligen Hanna Carlsson ! :* <3

ha det bra (Y)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback