silver och brons.

hej bloggen.
Idag var det friidrottsdag i skolan, tog 3 silver och 2 brons ! :)
haha, eftr prisutdelningen så cycklade jag hem och då så gick jag in och kollade på tv, det var the simpsons ! :DD
sen så kom pappa in, -hej jag ska upp till duve och köpa en hamburgare, jag har inte ätit något, vill du ha någon?
jag -aah, GLASS !! :D <3

haha, och nu så sitter jag här ute på studsmattan med datan och solar, jag har lovat mig själv att bli jävligt brun i sommar, så efter i sommar kommer jag att vara, wilmah, den brunast av dom alla ! ;)

och snart så ska jag spela fotbolssmatch , och vet ni, vi kommer att vinna (a'
hejja hejja !


hah, ajja ha det bra allihopa, kram ! :*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback