Maja och kusinerna.

hej alla bloggläsare, idag så vaknade jag klockan halv 9, så då gick jag upp och åt frukost och gjorde mig iordning, sen så kollade jag på tv.
Efter ett tag så ringde jag maja och undra om vi kunde va, det kunde vi så maja kom efter ett tag och då så hoppade vi studsmatta, sen så gick vi in och satte oss vid datan, vi chattade med Dennis och Natta, :'D
Sen så hoppade vi mer och vi gjorde "mini volter?" hela tiden typ, sen gick vi in och kollade på tv,
Talang final 2010, Jill Svensson vann , ;)
Sen så gick vi upp till duve och köpte glass, mums !
Maja köpte mjukglass och jag köpte isglass, långa farbrorn ;)
Sen precis när vi hade ätit upp glassarna så sa mamma att det var mat, lite fel ordning ! ;)
men iallafall, vi åt korv med bröd, det var väll gott :)
Sen så hoppade vi studsmatta återigen, hahha ! :D'

Sen så åkte vi till mina kusiners stuga, Tilda och Selma , :D
När vi körde upp på uppfarten så kom Ebba, världens sötaste hund fram precis framför bilden ;o
Sen sprang hon iväg, då gick vi ut och träffade hela familjen  Pettersson, Jörgen, Elin, Tilda och Selma :D
I början var dom ganska blyga så då stog vi mest bara där, sen så började vi prata och så, var dom inte så blyga längre, så vi hoppade studsmatta och gunga och köra fotboll, och sen fika, med bullar kakor och saft, pappa sa att maja skulle ge betyg på kakorna, för hon är ett kakmonster , så Maja  gav betyget VG :)
Sen så körde vi mer fotboll, mer studsmatta och ännu mer fotboll, :'D
Sen så skulle vi åka hem och lämna av maja , när vi hade gjort det så åkte vi hem till oss, och jag började hoppa studsmatta, :DD
Och sen gick jag in, och nu sitter jag här vid datan och tv:n och bloggar samtidigt som jag kollar på MTV MADE , det var hela min dag med Maja och kusinerna, och jag måste bara säga en sak till , JAG SKA FÅ EN TILL KUSIN ! :') <33

ha det bra , kram ! :*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback