klara, anne och träning ! :)

Hejsan på dejsan ! :P

Idag så vaknade  jag klockan 8.03, då gick jag upp och satte mig vid tv:n, efter en halvtimme så gick jag och åt frukost, sen så satte jag mig vid datan och chattade med anne och klara, vi bestämmde att vi skulle va :)
Så jag ringde mamma och fråga om det gick och det gjorde det och efter 25 minuter så kom hon och hämtade upp mig :)

När jag kom dit så satt dom vid datan, och höll på med stardoll, :P
dom fixade sina rum och sina, "gubbar", sen så efter ett ganska låångt tag så gick vi äntligen upp och klara och anne gjorde sig iordning haha dom hade pyamas innan så dom fixsade sig lite, sen så efter ett tag så skulle vi äta lunch det var köttfärspaj, men den blev ganska misslyckad, rinnig och degan var inte särskilt god, det håller dom nog med om.. ;)

Sen så efter ett tag så kom Sara och Therese, annes lillasystrar, sötast i världen :'D
vi körde wii då, och jag är ganska stolt, för vicki, annes lillasyster vann aldrig över mig, och jag kom etta på cycklingen :D

Sen så gick vi ut och körde jaga leken, det var kuligt :P <3
Sen så körde vi någon hästgrej ? :s

Sen så kom mamma och hämtade mig, då åkte vi ner på stan och fixade present till världens bästa bästis, grattis Maja ! :** (lite i efterskott men.. ajjah)

Sen så kom jag hem, då så var det fotbollsträning, kuligt, fast jag har ont i knäna, ljumskarna och ena foten som jag stukade igår på matchen .. "/ men det är bättre idag :)
Sen så åkte jag hem, och letade efter Felicia Yderbos nummer, för hon hade glömmt sin mobil och klocka på träningen som jag skulle ta hem, och då kom hon hit och hämta det :D
Och nu sitter jag här och bloggar :)

Det var min dag :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback