kajsa fanny och geena ! <3

Shaa, :)

Idag så vaknade jag klockan: någonting och då satte jag mig och åt frukost :P
Sen så kollade jag på tv, satte mig vid datan och sen så kollade jag på vem jag skulle kunna va med idag, så jag ringde Geena ! :D

Men hon skulle komma på eftermiddan, så på förmiddan så åkte jag med hannah och mamma ut till André (hannahs kille) och lämnade hannah där, det tog en halvtimme att åka dit, han bor på landet så det tar ett tag, men när vi väl var framme så lämnade vi av hannah och så skulle vi kolla på deras hundar, hönor, hästar, kycklingar och massa andra djur, så det gjorde vi, dom hade en hundvalp där, söt var den, med den var större än en 3-årig männska ! :)
Sen iallafall så åkte vi hem, och när vi väl var hemma så gicka jag ut ett tag och hoppade studsmatta :D <3
Sen åt jag mat, pannkakor, :)
Sen så ringde jag Geena :)
Hon kom och vi hoppade studsmatta, sen så ringde vi till Fanny och undrade om hon ville va med oss, och det ville hon men hon skulle va med Kajsa sp vi var alla fyra ! :'DD

När dom kom så hoppade vi studsmatta, och sen så körde vi kort, först 500, jag och Geena vann ! :)^
Sen kotten, då vann vi igen ! :P <3
VI ÄR BÄÄST ! :D
och vi har ett tecken på kotten som ingen annan än vi vet, det kommer vi alltid att ha, iallafall tills någon kommer på det :)
men det kommer ingen att göra :P
sen efter det så bakade vi chokladbollar, dom blev faktiskt goda ! ;)
det trodde jag inte att dom skulle bli faktiskt ! :P

Sen så körde vi levande maffian, sakita kul, sen så skulle dom hem allihopa, så jag hjälpte mamma och pappa med uteplatse, och den kommer snart att bli klar !

Nu så sitter jag här och bloggar om dagen så, det var allt, hejdå !






PS. JAG TOG BILDEN NYSS !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback