hanna kajsa och fanny :) ! <3

Hejsan, idag så vaknade jag och kajsa klockan halv 10 ungefär, då loggade vi in på datan och chattade med Hanna ! <3

Vi bestämmde att vi skulle va :)
Sen så ringde Fanny och hon skulle också vara med (Y)
När Fanny kom så körde hon jag och kajsa kort för hanna hade inte kommmit då, sen när hanna kom så skulle vi gå upp och möta henne vid duve, så när hon kom gick vi hem och körde kort vi körde 500, jag och hanna var i lag mot fanny och kajsa, haha, hanna och jag loosade ganska stort för vi fattade inte vad vi gjorde .. :P <3

Sen så gick vi och bakade maränger, som blev gansja STORA ! :o <3
Men riktigt gooooooda ! :D
Sen så körde vi kort igen, kotten var det då, och dengången så van hanna och jag :) <333

Sen så ringde Linnea och undrade om vi ville köra fotboll med henne Isabelle Geena och Alice, det skulle vi göra på eftermiddan, efter ett tag så skulle fanny hem och äta sen köra minigolf med sina kusiner ifrån stholm :)
 då så hoppade kajsa jag och hanna studsmatta, det var jätte kul, för hanna och jag körde saltosar (bakåtvolter) och volter ? :P
Så vi skrattade ihjäl oss :DDDD
Sen så gick vi upp och körde bebbe med allihopa tjejer och vi hade jättekul :)
Sen så åkte kajsa hem och hanna och jag åkte till djulö och badade :)
haha, det var skita kul och skita roligt och skitakulroligt ? :) <3
Sen så kom hannas pappa och hämtade henne, då var jag kvar med hannah (min syster) och hennes kompisar, sen så åkte vi hem, då satte jag mig och kolla på tv, åt mat, kollade lite mer på tv, sen så gick jag och la mig, det var min dag




och jag har ju en ny header också, kolla in den ! <3




jaa fett flumm dag (: <33

2010-06-18 // 10:55:20

Och sen såg ni alva och mej på djulö :')<3

2010-06-18 // 11:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback