fotboll ! (Y)

Hejsan ! :D

Idag så vaknade jag klockan halv 9, då gick jag upp och kollade på tv, sen så åt jag frukost, i vår nya uteplats ! ;)
Sen klockan tio var det dags att åka till backavallen, nu var det match, så jag kom dit och vi bytte om och gjorde oss redo för matchen, sen så kom vi ut på planen och då värmde vi upp.

MATCHSTART!

Vi började spela och det gick bra hela första halvlek slutade med 0-0, och det var bra för vi mötte serieledarna Eskilstuna United, som inte hade förlorat en ända match, och inte släpt in ett mål heller för den delen.

Sen så i andra halvlek så började vi spela igen, vi ville värkligen göra ett mål, och tillslut sså kom det, ISABELLE GJORDE 1-0 MÅLET ! :D

alla började skrika och hoppa ! :D <3

Sen så spelade vi lite till och sen var matchen slut, vi hade vunnit över serieledarne ! :DD <3

Sen duchade vi åkte hem och nu sitter jag här och väntar tills Hanna har spelat sin match, när dom är klara, och förhoppningsvis har vunnit så ska vi kanske va, det beror på vad klockan är då, men jag tror att vi hinner va en liten stund, ha det bra !



lovejaaah ! :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback