Bästa idag !

Hej alla läsare ! ;)

idag har jag varit med agnes, vi har hoppat studsmatta mest hela dan, fast vi gjorde ju annat också tex. bakade kladdkakemuffins, riktigt goda faktiskt, och så har vi ju kollat på film, heartbreak hotel, riktigt skön ! :)
Ja vi skrattade ganska mycket, eller ja det var inte så ganska, väldigt mycket faktiskt, härligt ! :)
Det finns inte så mycket mer att säga, bara att jag älskar min bästa vän agnes ! :D <3

Ha det riktigt härligt nu / wilmah

Ps. bara 4 dagar kvar till gröna lund det ska blir riktigt roligt, och jag har lovat att jag ska åka insain och fritt fall ;o
Kanske inte världens smartaste sak att lova eller vad säger ni? :)
ajja, har man lova´t så har man ! ;D<3

ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN ! ;* (a'


Gröna lund here we kom, bara för att jag ska åka INSAIN ! :D




bara för att du har stavat fel till "INSANE"! XD

2010-08-10 // 15:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback