min älskade agnes , kryya ! <3

Hej alla bloggläsare ! :)

Idag så hade vi inge speciellt i skolan , gjorde ett nationellt prov som jag missade när jag var sjuk , ;)
kul vare iaf , jag , maja , agnes , kajsa lollo och maja L körde fotboll på matrasten , kul ? :P
Efter skolan så tog agnes min cykel , vet inte vrf , men iallafall så rammlade hon med den och stukade foten , hon kunde inte gå hem , så jag ringde mamma som fick sjussa hem henne , stckarn ! <33
Det var min dag iaf pöss, kryya på dig älskade agnes lycke ! <333

hare bra ! :)





varför skulle din mamma skjussa hem henne? ;)<3

2010-04-27 // 14:05:59
» agnes

tack :)<3 älskardej

2010-04-28 // 19:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback